stúdió technika , mikrofon tesztek , zenei szoftverek , zeneszerkesztés , hangszertesztek , személyes tapasztalatok

StudioTech blogja

StudioTech blogja

Behringer C2 (teszt)

2015. április 19. - studiotech
Az alábbi mikrofont volt szerencsém tesztelni. 

Mit is találunk a dobozban?
A doboz kemény műanyagból készült. Elsőként szembe tűnik a két mikrofon , persze becsomagolt állapotban. Mellette találhatunk egy "rudat"  XY felfogatót. Találhatunk még 2 db szélfogó szivacsot és 2 db kengyelt  a csomagolásban .

Mit vettem föl vele először?
Elsőként amikor kipróbáltam azt vettem észre , hogy könnyen megy bele a kábel nem szorul. A mikrofonon van egy kis kapcsoló potméter amivel azt tudjuk beállítani , hogy milyen környezetben szeretnénk felvenni. Egészen -10dB -ig lehet beállítani a mikrofont. Én a cintányérok hangját vettem fel vele először.

Mi a véleményem róla?
Nagyon jó véleményem van erről a mikrofonról .Kitűnő hangzást produkál akár stúdióban akár hangosításnál is. Főként én a doboknál teszteltem overhead mikrofonként . De számos felvételi lehetőségre is használható.

A bejegyzés trackback címe:

https://studiotech.blog.hu/api/trackback/id/tr907380474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása